SPEEDWAY24
Субота, 23.11.2024, 11:20
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
Головна » Файли » Україна

ВІТАЛІЙ ЛИСАК: "ЗАВЖДИ БУДЕ ТЯГНУТИ ДО РІДНОГО КРАЮ"
21.01.2016, 02:23

   Віталій Лисак – другий в історії українського спідвею гонщик, який відважився на далеку поїздку до Аргентини, щоб протягом всієї зими підкорювати тамтешні гареві доріжки. Після невдалого старту вихованець рівненської школи спідвею почав додавати в результатах, і вже після п’ятого етапу змагань впевнено входить до ТОП-10 генеральної класифікації. Про те, як живеться йому за декілька тисяч кілометрів від рідної домівки, де і в яких умовах мешкає, чим харчується, про особливості підготування доріжки перед і під час гонок, а також багато іншого – про все це розповів Віталій в ексклюзивному інтерв’ю нашому сайту.

Як тобі живеться в Аргентині?

  • Живеться дуже добре. Тут приємні і доброзичливі люди. Щоправда, не всі… Але в більшості випадків оточують хороші)

Вже знайшов собі друзів?

  • Звісно! В основному спілкуюся з Міленом Маневим і аргентинцями – Джонатаном Ітурре,  Себастіаном Клементе, Лукасом Торресі.

На якій мові спілкуєтесь?

  • Виключно на англійській! Хоч в мене з нею не дуже добре, однак один одного розуміємо чудово!

Де проживаєш, чим харчуєшся?

  • Живемо в місті Байя-Бланка неподалік від порту. Інколи купую собі готову їжу. Та в більшості випадків готую сам. Переважно – салати, спагетті, курятина, свинина, яловичина, картопля. Також в моєму раціоні дуже багато фруктів. Та все одно, дуже не вистачає українського борща і сала з чорним хлібом!!!
  • Подобається їхня кухня?
  • Загалом, так. Особливо ”Асадо” – це блюдо, в яке входить декілька видів м’яса – курятина, свинина, яловичина, баранина. Загалом, по бажанню.
  • Як добираєтесь на гонки в інші міста?
  • Є спеціальний бус, який виділяють організатори змагань. Найбільша відстань – 450км. Поки-що всі гонки відбувались в Байя-Бланка і Касересі. Дві наступні, якщо все-таки пощастить з погодою, будуть проходити в тому ж Карлос Касересі і Колонії Барон.

Яка доріжка сподобалась тобі найбільше?

  • Мені подобаються обидві доріжки. В Колонії Барон ще не були.

Як оціниш стан готовності доріжок?

  • Загалом, дуже добре підготовлені.

Чи є якісь особливості в них?

  • Вони тверді, рівні, проте значно коротші від більшості європейських, зате місцями трішки ширші. А найбільша особливість полягає в тому, що поливають їх виключно соленою водою!

А що дає солена вода?

  • Абсолютно нічого хорошого! Найбільше страждає техніка… Після гонки, коли мотоцикл постоїть до ранку, місця, де голий метал, відразу покриваються ржав чиною.

Що головніше для цих доріжок – добрий старт чи швидкий мотоцикл?

  • В принципі, і старт, і швидкість по дистанції.

Як тобі аргентинські фанати?

  • Вболівальники хороші. В більшості випадків нас, європейців, підтримують на тому ж рівні, що і своїх гонщиків.

Якщо реально оцінити ситуацію по п’яти етапах. Є шанс поборотись хоча б за подіум на одній з гонок?

  • Звичайно! Реально це було зробити навіть в останній гонці. Але дефект мотоцикла не позволив продовжити боротьбу за нагороди. Протягом етапу двічі злітав задній ланцюг. Не розумію, в чому справа. Саме тому і не поїхав у півфіналі турніру.

Та все одно радує те, що результати з кожною гонкою йдуть вгору!

  • Так, це справді тішить!

Різдвяна вечеря у тебе була?

  • На жаль, ні…

А Новий Рік як зустрічають в Аргентині?

  • Тут абсолютно не так, як в нас. В Україні все набагато краще і веселіше. На столах в нас значно більше страв. Зустрічали разом з Маневим і аргентинськими друзями.

Коли їхав до Аргентини, не думав над тим, що це шанс показати себе, і в перспективі підписати контракт з якимось польським чи іншим клубом?

  • Ні, навіть таких думок не було. Основна мета – здобути досвід і накат, підготуватися до нового сезону. Ну, і, звісно, світ подивитись!

Скільки ще етапів планують провести організатори?

  • Перед стартом змагань планувалось 15. Скільки ще буде – невідомо. Тут дуже багато плутанини навіть між заїздами, коли не можуть визначитись, хто повинен виїжджати на доріжку. Немає такої організації, як в Європі. Вже не один раз гонки переносились через якісь проблеми. А ще дощі досить часто впливають на календар. Тому конкретно нічого сказати не можу.

Які гонорари обіцяють за турнір?

  • Все залежить від контракту того чи іншого спортсмена. Він підписувався з кожним індивідуально. Тому сталих і конкретних сум немає.

Скільки коштує квиток на гонку? І на скільки це ”б’є” по кишені аргентинським вболівальникам?

  • На аргентинські гроші – це від 100 до 250 песів. Орієнтовно це виходить десь від 7 до 20 доларів США. За їхніми мірками, це не дуже дороге задоволення!

Чи бачиш перспективу хоча б в одного аргентинця стати ТОП-гонщиком світу найближчим часом?

  • Відверто скажу, що таких поки-що немає.

Автографів і сувенірної продукції вже багато роздав?

  • Достатньо! З сувенірної продукції прихопив з собою фотокартки. Розійшлися – на ”ура”!

Чи хотів би жити в Аргентині?

  • Звісно, всюди добре, де нас немає! Але до рідного краю завжди буде тягнути. Тому відповідь однозначна – ні!

Коли повертаєшся на Україну?

  • За планом, 21 лютого.

 Ну, в такому випадку хочеться від імені всіх вболівальників України побажати тобі вдалих наступних етапів, і хоча б на одному з них заїхати” на подіум!

  • Дуже вдячний! При нагоді хочу передати привіт усім рідним, близьким, друзям, спонсорам, і тим, хто мене підтримує і вболіває за мене!

 

Категорія: Україна | Додав: jktu86 | Теги: Карлос Касерес, Байя-Бланка, Колонія Барон, Аргентина, Віталій Лисак
Переглядів: 630 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі