SPEEDWAY24
Понеділок, 20.05.2024, 19:13
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Квітень » 14 » ГЕННАДІЙ БУГАЄНКО: "ЗАВДЯКИ СПІДВЕЮ МОЖНА ПРЕЗЕНТУВАТИ ЧЕРВОНОГРАД І В ЄВРОПІ, І У СВІТІ"
18:52
ГЕННАДІЙ БУГАЄНКО: "ЗАВДЯКИ СПІДВЕЮ МОЖНА ПРЕЗЕНТУВАТИ ЧЕРВОНОГРАД І В ЄВРОПІ, І У СВІТІ"

   Напередодні першого етапу Відкритого Чемпіонату України на запитання кореспондента найпопулярнішого видання Червонограда - газети "Вісник", відповів Геннадій Геннадійович Бугаєнко.

 

 - Пане Геннадію, ви перед тим, як приїхати на інтерв’ю (воно відбулось в одній з кав’ярень у Львові – «Вісник»), провідали у львівській лікарні червоноградського гонщика Дмитра Мостовика, який нещодавно в Польщі отримав перелом ключиці. Розкажіть, як він себе почуває, скільки часу піде на відновлення?

 - Почувається добре, хлопець рветься, хоче їхати. Скажу, що в нас із ним був намічений план підготовки до сезону. Частину його ми реалізували: провели два тренування в Червонограді і одне в Ополє. А наступного дня в тому ж Ополє Дмитро взяв участь у тест-матчі. На жаль, в другому заїзді він невдало впав і зламав ключицю. Відтак через травму не поїхав на Відкритий чемпіонат Італії. 4 квітня Дімі зробили операцію у 8-мій міській лікарні м.Львова, наклали пластину. Надіємось, що він одужає і буде готовий взяти участь у змаганнях 18 квітня в Червонограді.

 - Чи все вже готово до цієї гонки?

 - Так, практично все. З місцевою владою розділили обов’язки. Ми, а це члени СМК "Фаворит-спідвей", просто люди, яким не байдужий червоноградський спідвей, організовували толоки, привели в порядок доріжку. Було завезено 40 тонн відсіву. Все добре перемішали, провели грейдерування. Доріжка зараз в прекрасному стані. Крім того замінили частину дерев’яної огорожі, поклеїли надувні борти. Свою частину роботи ми виконали. Оскільки місто зараз матеріально не в змозі допомагати спідвею, ми попросили щоб силами ДП «Комунальник» хоча би привести до належного стану трибуну - десь підштукатурити, лавки поміняти. Думаю, до 18 квітня все буде готово.

 - Який склад учасників побачать червоноградські вболівальники?

 - Виступлять практично всі найсильніші гонщики України. Не приїде хіба що Андрій Карпов - у нього гонка в польській Екстралізі. Будуть червоноградські гонщики Дмитро Мостовик (якщо одужає), Віталій Коваль, Андрій Розалюк, Андрій Кобрін, Олександр Локтаєв, рівненські гонщики Віталій Лисак, Марко Левішин, Назарій Федорчук, Станіслав Огородник, Станіслав Мельничук і Віктор Трофимов. Також виступлять поляки Давид Стахира, Маріуш Фірлей і Павел Мєсьонц. Їздитиме і екзотичний гонщик з Аргентини Факундо Альбін. Він непогано виступав у чемпіонаті Аргентини. Зараз на літо переїхав у Європу. Їздить в англійській лізі. Думаю, глядачам буде цікаво побачити його. В Україні ще гонщиків з Аргентини не було.

 - Раніше планувалось, що Червоноград прийматиме змагання Speedway Friendship Cup (Міжнародна Ліга Спідвею). На підсумковій за 2016 рік конференції торік у грудні ви сказали, що у Червонограді планується проведення чотирьох гонок. Судячи з календаря на цей рік, відбулися зміни і ці змагання прийматиме тільки Рівне?

 - Так, тільки Рівне. Сам формат цих змагань передбачає проведення двох гонок – командної та особистої. В нас була попередня домовленість з рівненськими організаторами про те, що командну гонку проводитиме Рівне, а особисту Червоноград. Але плани в рівненських організаторів змінились.

 - Хтось із червоноградців буде їздити за рівненську команду в цій лізі?

 - Напевно, якщо буде дозволяти графік, Дмитро Мостовик. Інші під питанням. Додам, що формат цих змагань такий, що за команди можуть виступати юніори, а також один сеньйор. Ідея, звичайно, цікава. Можливо, на наступний рік Червоноград заявить свою команду.

 - На згадуваній конференції у Львові ви сказали: «Є в нас і серйозні проблеми – це проблема стадіону. Потребує реконструкції доріжка і спідвейна огорожа – дерев’яна і надувна. На це потрібні значні кошти».

 - Як я вже сказав, реконструкцію доріжки ми зробили. Частину огорожі поміняли. Але є дуже серйозна проблема з надувними заборами, бандами – як поляки їх називають. Для того щоб приймати змагання найвищого рангу, такі, як чемпіонати Європи і світу, має бути спеціальна огорожа, вартість якої біля 30 тисяч євро. Сума для мене зараз не підйомна. Місто також коштів немає. Але є програми в Міжнародній мотоциклетній федерації (FIM) та Європейській мотоциклетній федерації (UEM). Для таких країн, як наша, є гранти. І можливо нам вдасться домовитись про нього. В такому разі вони виділять 70% коштів на закупівлю огорожі, відповідно нам треба буде знайти 30%. Зараз ми проведемо змагання і впритул займемося цим питанням. Адже якщо буде ця огорожа, то на наступний рік можна буде просити включати нас в міжнародний календар на змагання серйозного рівня.

 - Окрім згаданого чемпіонату 18 квітня, які ще змагання відбудуться на нашому мототреці цього року?

 - Кубок МАСЕК 13 травня, Відкритий Кубок України серед ветеранів 25 червня, а також Відкритий Кубок України до Дня шахтаря 27 серпня. Щодо останніх змагань, ще думаємо, в якому форматі їх зробити. Є ідея провести командний чемпіонат України, а саме гонку Червоноград – Рівне. Хотілось би зібрати найсильніших червоноградських гонщиків і показати, хто в Україні лідер.

 - Ви відомі як людина, яка фінансово допомагає розвитку спідвею, спортсменам. Розкажіть, скільки років цим займаєтесь. Кому із спортсменів зараз допомагаєте у кар’єрі і допомагали раніше?

 - Років десять я активно підтримую як гонщиків, так і спідвей. На сьогодні підтримую Дмитра Мостовика. Обіцяв батькам молодих гонщиків, що візьму на себе організацію тренувань в Червонограді. Якусь мінімальну допомогу пробуватиму надавати всім молодим червоноградським гонщикам. Ті ж питання, пов’язані з логістикою, відправкою на змагання.

   А кого я підтримував? Починав з такого відомого гонщика як Василь Коваль. Після нього були Олександр П’ятничко, Андрій Сіньковський, Кирило Цуканов і тепер Дмитро Мостовик.

   Зрозумійте, треба правильно оцінювати свої сили. Це не дешевий вид спорту. Вартість мінімальної підготовки допустимо такого гонщика як Дмитро Мостовик на сезон сягає 15-20 тисяч євро. Треба підготувати для нього двигуни, транспорт, тренування організувати. Краще вкласти наявні гроші в одного талановитого спортсмена, ніж ділити на чотирьох-п’ятьох і не зрозуміло, що з того вийде.

   Вважаю, що має бути допомога міста, хоча б у питанні створення ДЮСШ. В Червонограді є багато дітей, які би хотіли займатися тим спортом. Наразі на всі звернення керівники міста відповідають, що грошей немає, для міста є задачі важливіші. Будемо надіятись, що ситуація зміниться в кращий бій. Все таки спідвей – це спорт №1 в Червонограді. Ні футбол, ні баскетбол не збирають стільки глядачів як спідвей. І це може бути така фішка, родзинка міста. Завдяки спідвею можна презентувати себе і в Європі, і у світі.

 - 1 липня виповниться 70 років легендарному червоноградському гонщику Анатолію Міронову. Торік його, наскільки пам’ятаю, обіцяли нагородити званням «Почесний громадянин Червонограда» до ювілею. Чи щось вам відомо про це?

 - Ні, не знаю. Від вас почув, що в нього такий ювілей. Однозначно підтримую ідею його нагородження почесним званням. Анатолій Павлович багато зробив для червоноградського спідвею. І як спортсмен, і як тренер. В часи, коли він був тренером, був найкращий період для червоноградської команди «Шахтар». І у вищій лізі Радянського Союзу виступали, і класні спортсмени у нас їздили - ті ж Марко, Клімантов, Луцан, Коротаєв, Жабчик. Гонщики дуже серйозного рівня. Можливо проведемо з нагоди ювілею якийсь заїзд чи розіграємо кубок Міронова. Обов’язково його привітаємо.

 - П’ять років тому я робив для "Вісника" інтерв’ю з вашою донькою Катериною. Як їй живеться зараз у США? Чим займається, чи продовжує грати в теніс і на якому рівні?

 - Катя чотири з половиною роки відіграла в Америці за університет. Там дуже розвинений студентський спорт, зокрема і теніс. Вона грала в екстралізі, якщо переводити на спідвейну термінологію. В Техасі була другим номером в команді з восьми чоловік. А потім перейшла в інший університет і в ньому вже закінчувала свою кар’єру, пограла там першим номером. Була визнана найкращим гравцем студентської ліги в 2016 році. Зараз працює, а з тенісом закінчила. Пішла по стопах батька, займається шинобізнесом. Приїжджає в Україну, скучає. Душею вона тут. Заручена з американцем із Техасу. Хороший хлопець. Приїжджав сюди, дуже йому тут сподобалось.

   Середня і молодша доньки пішли по стопах старшої в плані занять тенісом. 13-річна Маргарита показує хороший рівень, прогресує. Зараз вона №108 в українському рейтингу серед дівчат віком до 14 років. З 8-річною Анною зв’язуємо певні надії. Вона грає в турнірах серед дітей віком до 10-ти років, навіть вже є перемоги в неї. Багато спеціалістів звертають на неї увагу. Думаю, що буде ще одна класна червоноградська тенісистка. Я навіть в тому не сумніваюсь.

 - І, насамкінець - ваше заключне слово, побажання…

 - Побажання одне. Я розумію, що зараз складні часи, але все ж хотілося б більше уваги зі сторони влади – як місцевої, так і, можливо, обласної. Тому що спідвей - дуже дорогий вид спорту, тяжко тягнути одній людині. Ну і це не правильно, я так вважаю. Маємо хороший прецедент у Рівному. Там влада виділила торік біля мільйона гривень на спідвей, саме на функціонування ДЮСШ. І в них вже є результати, з’являються хороші юніори.

Василь Танкевич,

Рекламно-Інформаційний "Вісник"

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

vk.com/speedway24

facebook.com/speedway24.at.ua

Переглядів: 801 | Додав: jktu86 | Теги: Геннадій Бугаєнко, Спортивно-Мотоциклетний Клуб Фавори, Червоноград
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
КАЛЕНДАР
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі