Перед керівництвом Варшавського Товариства Спідвею (ВТС) - найважливіша, і, можливо, остання спроба повернення лігових змагань до столиці найспідвейнішої країни світу. Востаннє Варшава була представлена у командному чемпіонаті Польші в далекому 2003 році.
Найбільшою проблемою "спідвейної Варшави" є стадіон. Невдалі спроби побудови мототреку на Урсинові (один з найбільших районів столиці Польші - 8,6% території усього міста) і поблизу аеропорту означають, що єдиним варіантом є повернення спідвею на історичний об'єкт "Гвардія". Менеджеру Войцеху Яновському, на якого покладена складна місія відродити спідвей у Варшаві, всі товариші говорять одне й те саме - або зараз, або уже ніколи...
Одним з найбільш зацікавлених у відродженні цього проекту є віце-президент Європейського Парламенту, і палкий прихильник "чорного спорту" Рішард Чарнецькі:
- "Вся Польша закохана у спідвей. І дуже прикро, що окрім етапу Гран-Прі і декількох комерційних матчів збірної Польші на "Народовому", наша столиця позбавлена цих емоцій. Так бути не може. Ця ситуація для мене не зрозуміла. Варшава - це багате місто, якому не вистачає спідвею. Тому вкотре спробуємо реанімувати спідвей тут. Реанімувати, тому що перші змагання з так званого "дірт-треку" тут датуються аж 1931 роком!"
На даний момент складно говорити про щось конкретно, оскільки найбільшою проблемою тут є незрозуміла ситуація з територією, на якій і знаходиться стадіон "Гвардія". Коли все проясниться, значно легше буде знайти інвестора, який погодиться вкласти кошти у реконструкцію стадіону. Ми б хотіли розпочати з організації декількох турнірів у Варшаві. Вже пізніше можна було б і команду створити, яка б виступала хоча б у другій лізі.
Przeglad Sportowy
Олег Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|