SPEEDWAY24
Вівторок, 23.07.2019, 13:21
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Наші Ексклюзиви

МІКАЕЛА БАЗАН: "БУЛА ДУЖЕ ПРИЄМНО ВРАЖЕНА ВИСТУПОМ МЕЛЬНИЧУКА"
19.02.2017, 15:35

   Мікаела Базан – одна з тих представниць прекрасної половини людства, яка жити не може без швидкостей і віражів. Сьогоднішня наша героїня поділилася з українськими вболівальниками своїми враженнями від Відкритого Чемпіонату Аргентини, а також розповіла про приємні враження від виступів наших спортсменів, і про свої найближчі плани.

 - Мікаела, нещодавно завершився черговий Відкритий Чемпіонат Аргентини. Його підсумки вважаєш закономірними?

   Звісно, що так. Рівень спортсменів з Європи набагато вищий за той, на якому перебувають аргентинські гонщики. На жаль, стосовно своїх виступів не можу дати позитивної оцінки, оскільки стартувала лише на двох етапах. Також далася взнаки минулорічна травма, яка надовго вибила мене з ритму. Хотілося якнайшвидше повернутись до змагань, але, як виявилось, не була повністю готовою для цього.

 - Чому вдалось стартувати так мало?

   Так сталось, що під час старту чемпіонату я повинна була складати іспити в коледжі. На цей момент я просто фізично не могла приймати участь в змаганнях.

 - Що сталось перед стартом восьмого етапу? Ти була готова стартувати, проте організатори в останню мить вирішили по-іншому...

   Спершу в ФЕБОМ призначили мене першим резервним гонщиком етапу в класі "A". Проте за декілька годин до початку гонки там прийняли вже інше рішення, не надавши мені чіткого роз'яснення цієї ситуації, позбавивши тим самим мене можливості виступити на своєму рідному треці.

 - Як загалом оцінюєш рівень цьогорічних змагань?

   Хотілося б значно кращого. У нас ситуація зі спідвеєм не змінна вже протягом дуже багатьох років - в основному, він тримається на ентузіастах. Жодного фінансування зі сторони держави немає - звідси, і результати наших гонщиків, які навіть на власному треці не можуть на рівних конкурувати з європейцями. І навіть проблеми з відсутністю техніки не завадили їм зайняти перші п'ять місць в генеральній класифікації.

 - Що в Аргентині думають про ситуацію з мотоциклами європейців?

   Я не знаю всіх подробиць цього інциденту. Можу сказати, що я придбала один свій двигун саме на митниці ще минулого року, і за законами Аргентини, я немаю права виїжджати з ним за кордон. Не розумію, як так сталось, що європейці залишились без своєї техніки. Дуже хочу, щоб вони її все ж отримали уже найближчим часом. В іншому випадку, у наступні роки рівень нашого чемпіонату може бути набагато нижчим...

 - Наскільки важлива роль участі європейських гонщиків у чемпіонаті Аргентини?

   Насправді, це дуже важливо. Наші вболівальники не мають змоги бачити "вживу" професійних гонщиків, а для наших молодих спортсменів це рідкісна можливість перейняти досвід і чомусь нового навчитись - від роботи в закритому парку до проходження доріжки.

 - Відмова від участі в першості Ніколаса Коватті якось вплинула на спортсменів і відвідуванність змагань вболівальниками?

   Без сумнівів, Коватті - лідер аргентинського спідвею. Завжди приємно бачити його на доріжці. Я вважаю, що його відсутність була помічена в усіх відношеннях.

 - Хто найближчим часом може скласти йому конкуренцію в Аргентині?

   Поки-що не бачу в когось на це шансів. Коватті - це зовсім інший рівень, в порівнянні з рештою гонщиками. Він є кумиром більшості наших спортсменів, які багато намагаються вчитись у нього, однак до того рівня і близько ще ніхто не дістався.

 - Що можеш сказати про виступ українців - Станіслава Мельничука і Віталія Лисака?

   Я була дуже приємно вражена виступом Мельничука. Моя думка, що на своїй техніці він боровся б за перемогу в турнірі. В Лисака було більше проблем, однак заключні два етапи провів на високому рівні. Можу сказати, що обидва вони гонщики дуже високого рівня.

 - Які у тебе плани на 2017 рік?

   Дуже хочеться по-більше часу провести на мотоциклі. Планую багато тренувань як на доріжці, так і в залі. Разом з моїм тренером кожного дня виконую різні вправи і процедури. Хочу як слід підготуватись до зимового чемпіонату, який стартує незабаром. Він повинен стати одним з етапів підготовки до першості Австралії в 2018 році. 

 - Тобто, плануєш виступити на "Зеленому Континенті"?

   Так, це вже буде моїм другим шансом. Вперше мала їхати туди на початку минулого року. Однак, отримана травма за місяць до старту завадила там виступити, хоча контракт був уже підписаний і на мене там очікували. В Перті вже все було готово і оплачено, але... Сподіваюсь, цього разу не виникне таких форс-мажорів, і завдяки новому здобутому досвіду зможу покращити свій рівень.

 - До Європи поїздка планується, як це було в 2015-му?

   Поки-що нічого загадувати і планувати не хочу. Я була в Великобританії, і мені все сподобалось. Та мені, як жінці, практично нереально підписати контракт з європейським клубом і виступати у змаганнях. 

 - Вже скоро розпочнеться новий сезон в Гран-Прі. Визначилась, за кого будеш вболівати?

   Вболіватиму за Еміля Сайфутдінова. Мені дуже приємно, що він повернувся до циклу. Сподіваюсь, Еміль боротиметься за нагороди там. Цьогорічний Гран-Прі зібрав у себе дуже сильних гонщиків, і обіцяє стати одним з найсильніших за всю свою історію існування.

 - ФІМ планує організувати в Байя-Бланці фінал Командного Чемпіонату Світу серед юніорів. На твою думку, цей задум може надати новий поштовх місцевому спідвею?

   Тут також сумнівів у цьому немає. У нас є декілька перспективних молодих гонщиків. Єдина проблема - вони не мають можливості рости далі. Немає тієї інфраструктури, яка є в Європі. І проведення змагань такого масштабу повинно суттєво допомогти у цьому плані. Впевнена, якщо б такі турніри проводилися частіше, наш спідвей давно б уже вийшов на кращий рівень.   

 - В Аргентині проводять лише особисті змагання, чи практикують і турніри серед пар?

   Лише особисті. На думку організаторів, парні змагання не мають зацікавлення у вболівальників.

 - Розкажи трошки про себе - чим займаєшся у вільний від тренувань і навчання час?

   В тому і справа, що мої тренування - це і є вільний від навчання час! На даному етапі життя коледж і мотоцикл - все, що мені потрібно. Найближчим часом нічого змінювати не планую. Мені таке життя подобається, і я з задоволенням максимум часу і зусиль приділяю саме цим двох заняттям!

 - Знаю, у тебе є брати. Вони не хотіли спробувати себе на гаревій доріжці?

   Так, вони обидва мені завжди допомагають у ролі механіків. Раніше пробували їздити на 50-кубових мотоциклах, але вирішили, що досить в родині і одного гонщика!

 - Мікаела, і останнє запитання. В тебе не виникало бажання покинути цей вид спорту і зайнятись чимось іншим?

   Жодного разу такого відчуття у мене ще не було! Так, бували і травми, які мене надовго змушували забувати про спідвей. Проте я завжди прагну якнайшвидше повернутися. В мене є ще певні цілі, яких я не досягла. Я зроблю все для того, аби втілити свої мрії у реальність. А вони пов'язані виключно зі спідвеєм!

 - Що ж, я тобі вдячний за приділений час! Від імені українських вболівальників бажаю тобі, щоб усі мрії збулись! Сподіваюсь, колись буде нагода побачити тебе і на наших треках! Успіхів тобі!

   Дякую! Дуже приємно, коли на тебе звертають увагу далеко за межами рідного краю! Передаю вітання усім українським вболівальникам! Дуже цікаво було б виступити у вас - сподіваюсь, з часом така нагода ще з'явиться!

 

Олег Кульбаченко

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

vk.com/speedway24

facebook.com/speedway24.at.ua

Категорія: Наші Ексклюзиви | Додав: jktu86 | Теги: спідвей, Мікаела Базан, Аргентина
Переглядів: 233 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі