SPEEDWAY24
Неділя, 24.11.2024, 06:59
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Польша

СТАВКИ ПАДАЮТЬ, НАПРУГА - ЗРОСТАЄ
02.02.2016, 19:05

 

   В найсильнішій спідвейній лізі світу незабаром може стати і зовсім спекотно. З наступного сезону PGE Ekstraliga планує ввести ще одну новинку у вигляді скасування плати гонщикам за підписання контракту, а також суттєве обмеження максимальної виплати пунктових. Для клубів рівня Рибніка чи Грудзьондза це стане шансом для більш-менш рівної боротьби з лідерами ліги, для гонщиків рівня Еміля, Тая, Хенкока чи Педерсена - черговою інформацією для роздумів на тему "Чи не варто переглянути свої пріоритети".

   В Польші ще минулого року пішли розмови про те, що "еліта" світового спідвею "взяла за горло" президентів клубів, не залишаючи більшості з них особливого вибору - "Хочете вигравати матчі, нагороди, титули - платіть!". Самі керманичі команд були не проти цього - особливо ті, в кого гаманці мали більший (а в деяких випадках, як з Грудзьондзем чи Жешувом - в декілька разів!) розмір, ніж в конкурентів. Тому і підписували "нереальні", як вони їх згодом знову ж таки самі почнуть називати, контракти. Тільки по неофіційним даним минулорічне чемпіонство Унії Лєшно обійшлося Пьотру Русецькому в 3 мільйони 340 тисяч польських злотих (це тільки очкові і бонуси). Якщо ж добавити сюди і "контрактні підйоми" - сума доходитиме практично до 6 мільйонів!  

   Тепер, коли апетит в елітних гонщиків лише розігрався, їх планують суттєво "опустити". Йдеться про певні ліміти, які суттєво вдарять "по кишенях" гонщиків, зате збережуть фінанси клубам, яких і без цього в Польші з кожним роком катастрофічно стає менше. Розпочнеться все ще в 2016 році. Для того, щоб було більш зрозумілим, до вашої уваги таблиця-"прейскурант" на найближчі два сезони:

Рік Макс. пл.зл. за пункт Макс. пл.зл. за підпис
2016 4 000 150 000
2017 3 200 130 000(*!)

   І якщо фінансові збитки в порівнянні з 2015 роком не надто сильно будуть помітні ТОПовими гонщиками цього сезону, так через рік вони і справді можуть почати "бити на сполох". Ще менше за пунктові, і, що головне - можливий варіант, при якому плату за підпис контракту можуть узагалі скасувати! Є пропозиція організувати "Пул" - 300 тисяч польських злотих розділяти пропорційно, в залежності від кількості очок кожного гонщика, на команду-переможця матчу, 200 тисяч (тим самим макаром) - команді, яка програє. 

   Арифметика тут проста: для прикладу, візьмемо перший фінальний матч з минулого сезону - Спарта Вроцлав - Унія Лєшно (41:49). В складі переможців очки здобували: Педерсен (11), Зенгота (11), Еміль (10), Мусєляк (7), Пьотр Павліцькі (6), Пш.Павліцькі (3) і Смектала (1). Також гонщики Унії здобули 5 бонусних балів. Загалом виходить 54. В підсумку виходить - приблизно 5 500 пл.зл. за пункт. Ніби-то і не погано! Але, є і друга "сторона медалі" - у випадку травми гонщик залишається без жодного доходу, оскільки пропускатиме гонки і не матиме змоги заробляти кошти!!! 

   Окрім цього не потрібно забувати і про дорогу техніку, без якої неможливо зараз стартувати навіть в комерційних змаганнях найнижчого рівня. Гонщики, які не є лідерами клубу-аутсайдера ліги, можуть привозити по 0,5 очка за матч, а для того, щоб закупити техніку потрібно мати показник хоча б 4-5 пунктів за матч (це - мінімум!). 

   Компенсувати фінансові втрати гонщики зможуть додатковими рекламними місцями на своїх кевларах. На даний момент вони отримують деякий відсоток від цього, а Кшиштоф Цегельські пропонує варіант "50x50". Що з цього вийде - побачимо згодом...   

 

Польські ЗМІ + власна інформація

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

vk.com/speedway24

facebook.com/speedway24.at.ua

Категорія: Польша | Додав: jktu86 | Теги: Екстраліга
Переглядів: 238 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі