Відразу по закінченні презентації команди "Фалубаз" Андрій Карпов розповів про свої плани на сезон 2017 року, а також про любов до України, проаналізував ситуацію зі спідвеєм у нашій державі, і оцінив роботу Марека Цешлака.
- Сьогодні гучні іменини Анджея Хущі поєднані з презентацією команди. Чи вдалося тобі ближче познайомитися з юбіляром?
Звичайно! Знаю пана Анджея ще змалку! Дуже поважаю його. Пригадую ті часи, коли він виступав. Це просто людина-легенда!
- Хотів би їздити також аж до 50 років?
Таке мало кому вдається. Та мені це імпонує.
- На початку твоєї кар'єри Польша була пріоритетним напрямком?
Звичайно, і не варто було мені це пояснювати. Я йшов до цього дуже довго. Починаючи на Україні, дуже багато і плідно працював. Так, поступово, крок за кроком - і у мене все вийшло.
- Як виглядає ситуація зі спідвеєм на Україні?
У Львові цей вид спорту занепав і там змагання не проводяться. Лише в Рівному і Червонограді є декілька хлопців, які їздять для свого задоволення.
- У такому випадку, не виникало бажання стартувати за збірну іншої країни?
Навіть не може бути і мови стосовно цього. Я люблю свою батьківщину, а ситуація є така, якою вона є. Хоч і повільно, та вона не просувається у доброму напрямку. намагаюсь про це не думати - у мене є робота і родина - це все, про що я думаю і дбаю.
- Раніше було краще? Як розпочиналась твоя кар'єра?
Загалом, краще не було. Мотоциклів не вистачало. На один двигун було троє, а інколи і четверо молодих гонщиків. Було дуже важко. Таких часів, щоб було хоча б десять мотоциклів на п'ятнадцять хлопців, ніколи не було. На щастя, з часом ситуація трошки покращилася, і вже можна було собі дозволити щось трошки більше.
- Якісь альтернативи були? У Львові був мотокрос?
Був. Була там відокремлена від спідвею секція. Кожен обирав таку, у якій хотів займатися. Я обрав спідвей. Я не вирішував цього - розподіл проводили наставники. На крос завжди допускали тільки старших, а не таких молодих хлопців, як я. Не було там краще - у наявності був лише один мотоцикл чеської марки CZ і все. Щоб поїздити, потрібно було добряче поштовхатись!
- Ситуація може змінитись, якщо завершиться війна на сході країни?
Не можу за це сказати, оскільки потрібно докласти чимало зусиль і багато часу, щоб щось змінилось. Спонсори також потрібні, хоча ця проблема є у багатьох гонщиків з інших країн. Дуже складно все робити самому. Не допомагало навіть те, що в Україні на спідвей приходили багато вболівальників. На все вплинула політична ситуація.
- Нічого не залишається, як боротись за особисті перемоги. Поїдеш в кваліфікаціях Гран-Прі і SEC?
Так, уже підтвердив свою участь у всіх кваліфікаціях, і буду там представляти Україну.
- Найкращий партнер у парі - це...?
Звичайно, що Патрик Дудек! Живемо з ним, як брати. Нам вистачає для порозуміння двох слів.
- Джейсон Дойл вихваляв Марека Цешлака після своїх вдалих результатів у Гран-Прі. Як ти ставишся до нього?
Це просто неймовірна людина. Він дуже багато всього досягнув з різними командами. У нас панує позитивний клімат, що є основним чинником для успіху. Немає жодної напруги. Мабуть, кожен спортсмен розуміє, про що мова. Таємниць відкривати не буду. Він сам знає, що робить!
speedway24.com
Олег Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|