SPEEDWAY24
Четвер, 28.03.2024, 22:53
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Україна

ЮРІЙ КОБРІН: "ДЛЯ УСПІХУ МАЄ БУТИ КОМАНДНА РОБОТА ГОНЩИКА І МЕХАНІКА"
10.06.2016, 23:14

   Спідвей - технічний вид спорту. Це не лише безстрашна їзда чотирьох гонщиків по гаревій доріжці. Одну з найважливіших ролей тут відіграють люди, які у закритому парку готують мотоцикли до заїздів. Сьогодні в ексклюзивному матеріалі вболівальники матимуть можливість дізнатись про всі "нюанси" роботи механіка, яка далеко не обмежується лише крутінням гайок. Знайомтесь - Юрій Кобрін, рідний брат Андрія Кобріна

 - Отже, як розпочалась твоя кар'єра механіка?

   Все розпочалось вже дуже давно. Сталось це ще тоді, коли складався перший мотоцикл для Андрія. З кожним роком, з кожною гонкою навчався чомусь новому. Звісно, дуже вагомий вплив зробив батько, який і став моїм найголовнішим вчителем. 

 - В якому віці вирішив, що допомагатимеш братові?

   Як тільки Андрій розпочав свої заняття спідвеєм, все вже тоді вирішив для себе. Довелось трошки зачекати і підрости, щоб розпочати вивчення будови мотоциклів. Та вже зараз впевнено можу сказати, що це невід'ємна частина мого життя.

 - Не виникало бажання самому спробувати свої сили у спідвеї?

   Ні! Навіть в думках такого не було. Займався плаванням. Та й мама завжди говорила, що їй вистачає одного гонщика в сім'ї!

 - Пригадуєш першу гонку Андрія?

   Звісно! Це був 2004 рік. Тоді брат у Львові ще виступав на 125-кубових мотоциклах. Він зайняв друге місце. Я спостерігав за цим з трибуни, і дуже сильно хвилювався. Чесно, відчуття того моменту словами не передати!

 - Тоді вже знав, що станеш однією з основних деталей у команді брата?

   Однозначно ще не міг знати. Тоді на першому плані в мене були навчання і плавання. Та з часом я зрозумів, що це моє, і ми з братом станемо чудовою командою! Оскільки ніхто так не зрозуміє тебе, як рідний брат.

 - Коли і де відбувся дебют в ролі механіка?

   Вже й не пригадаю точно! Навіть ще коли нічого толком не розумів у мотоциклах, завжди був поряд і намагався хоч чимось, та й допомогти. "Твердий" дебют відбувся 5 років тому в Німеччині. Так сталось, що в батька завершився термін дії візи, і ми з Андрієм поїхали вдвох.

 - Відтоді ти став незамінною частиною кар'єри Андрія. Не було якогось мандражу?

   Завжди перебував поряд з ним, за винятком двох років, під час яких їздив набиратись досвіду до Польші. А мандраж був, є, і буде завжди, на кожній гонці. Більш-менш спокійно себе почуваю лише під час тренувань.

 - Розкажи, як розпочинається день механіка перед гонкою?

   Можу сказати, що в день гонки уже все повинно бути готове. Переважно, перед самими змаганнями або задень до них проходять тренування, після яких залишається лише помити мотоцикли, зняти основні запчастини, очистити диски. Далі - монтаж коліс, балансування... Щоб все було ідеально, потрібно перевірити стан мотоцикла по декілька разів.

 - Безпосередньо перед самим стартом гонки, коли вже все готово, чим займається механік?

   Разом виходимо на доріжку і радимось, які налаштування потрібні, зірочки, зажигання... І так після кожного заїзду. Ведеться контроль за наявністю метанолу в баці, заливається масло, змінюються колеса.

 - Наскілька важлива у спідвеї співпраця між гонщиком і механіком?

   Це одна з ключових сторін сучасного спідвею. В першу чергу, гонщик і механік повинні поважати один одного, розуміти з пів-слова. Тут не може бути когось головного - для успіху потрібна командна робота. Бути одним цілим як після виграних заїздів, так і після програних.

 - Є хороші старти, а є і невдалі... Хто несе за них більшу відповідальність?

   Вся команда. Після кожної гонки ми сідаємо всі разом, і обговорюємо все повністю в деталях. Думаю, 70% відповідальність лежить на гонщику, оскільки, для прикладу, якщо він виграв старт та при цьому приїхав останнім у заїзді - це саме йому потрібно задуматись, що не так. Тут все взаємопов'язано між собою.

 - Часто трапляються випадки, коли, здавалося б, що все зроблено досконало, але мотоцикл "не їде" так, як потрібно?

   Не часто, однак такі випадки інколи бувають. Особливо тоді, коли двигун тільки після ремонту. В такому разі необхідно відразу його надсилати до тюнера, який ремонтував його, щоб ще раз все оглянув. Також буває, що гонщик з механіком просто не можуть вгадати з налаштуваннями мотоцикла під ту чи іншу доріжку. Тут уже нічого не поробиш...

 - Під яку доріжку складніше налаштувати мотоцикл - "бетон" чи "держак"?

   Все залежить від потужності двигуна. Загалом, легше підлаштуватись під "бетон" - по ньому їде практично любий гонщик. Під "держак" необхідний чималий досвід і вміння механіка.

 - Чи вважаєш себе вже досить досвідченим механіком?

   Важко оцінити самого себе. Тут головне слово за гонщиком - після кожного заїзду він розповідає, що було добре, а що - ні. Кожен з нас дає свої пропозиції щодо налаштувань на наступний старт. Можу лише сказати, що з кожною гонкою набираюсь все більше досвіду. Найбільше в цьому плані мені допомагає спілкування з провідними механіками Польші.

 - Невже вони так просто діляться своїми таємницями?

   В більшості випадків намагаються по-максимуму приховати свої "приколи". Та є і такі, які можуть не лише розповісти, але й показати. Все залежить від знайомства між собою.

 - У твоїй практиці траплялись якісь курйозні ситуації?

   Так, це було минулого року на змаганнях в Рівному. Просто механічно забув закрутити фільтр і він злетів. Добре, що відразу після пробного старту це помітили, і відразу замінили мотоцикл. Якщо б Андрій поїхав у заїзд, міг заклинити мотор.

 - Мабуть, отримав добрячий "втик" від брата?

   Звісно! Після цього випадку все перевіряю перед стартом по 10 разів!

 - Хто є головним механіком у вас - ти чи батько?

   Звісно, що батько. Він мене всьому навчив. Батько завжди буде головним у нашій команді. Хоча зараз практично всю роботу виконую сам.

 - Часто бувають суперечливі епізоди, коли кожен маю своє бачення стосовно певних налаштувань? Який вихід з положення у таких ситуаціях?

   Так, бувають і такі моменти. Тоді робимо наступним чином - спершу використовуємо думку Андрія, в іншому заїзді - нашу з батьком. Потім дивимось, хто все-таки був правий. Та в одному впевнений на 100% - брат знає, що робить. 

 - Робота механіка не полягає лише в догляді за мотоциклами. Які ще обов'язки відчуваєш за собою?

   Можна сказати, що в останні роки я тільки і живу спідвеєм. Тому і стараюсь робити побільше всього. Це - підтримка чистоти в гаражі, в бусі і так далі. Все розпочинається з підходу до справи, яку любиш. Ну і, звісно ж, моральна і психологічна підтримка. Вона повинна бути як після вдалих гонок, так і після незадовільних. Не обходиться і без критики, але без цього нікуди. Сподіваюсь, Андрій моєю роботою задоволений.

 - В заключній гонці в Червонограді було помітно, що результатом ви з батьком залишились незадоволеними...

   Андрій виконав 80% своєї роботи. Шкода одного "нуля"... Після кожного старту він скаржився на біль в плечі, яке, на жаль, таки злетіло вже після заключного заїзду. 

 - Що саме трапилось в тому епізоді? Більшість вболівальників так і не зрозуміли нічого...

   Відразу після фінішу Андрій закрив газ і спокійно вкотився у віраж. В цей момент плече було вже розслаблене. Саме в цей момент він "в'їхав" у яму, на якій і вилетіло плече. На щастя, уже все гаразд, і ми готуємось до наступних стартів.

 - Які найближчі плани?

   Чергові етапи відкритого чемпіонату Румунії. А там буде видно!

 - Ну, в такому випадку бажаю вам успішної другої половини сезону!

   Дякую!

 

О.Кульбаченко

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

vk.com/speedway24

facebook.com/speedway24.at.ua

Категорія: Україна | Додав: jktu86 | Теги: Юрій Кобрін, Андрій Кобрін
Переглядів: 447 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі