SPEEDWAY24
Середа, 27.11.2024, 01:39
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Березень » 12 » АНДРІЙ КАРПОВ: "ДУДЕК - МІЙ СПІДВЕЙНИЙ БРАТ"
10:30
АНДРІЙ КАРПОВ: "ДУДЕК - МІЙ СПІДВЕЙНИЙ БРАТ"

   Відразу по закінченні презентації команди "Фалубаз" Андрій Карпов розповів про свої плани на сезон 2017 року, а також про любов до України, проаналізував ситуацію зі спідвеєм у нашій державі, і оцінив роботу Марека Цешлака.  

 - Сьогодні гучні іменини Анджея Хущі поєднані з презентацією команди. Чи вдалося тобі ближче познайомитися з юбіляром?

   Звичайно! Знаю пана Анджея ще змалку! Дуже поважаю його. Пригадую ті часи, коли він виступав. Це просто людина-легенда!

 - Хотів би їздити також аж до 50 років?

   Таке мало кому вдається. Та мені це імпонує.

 - На початку твоєї кар'єри Польша була пріоритетним напрямком?

   Звичайно, і не варто було мені це пояснювати. Я йшов до цього дуже довго. Починаючи на Україні, дуже багато і плідно працював. Так, поступово, крок за кроком - і у мене все вийшло.

 - Як виглядає ситуація зі спідвеєм на Україні?

   У Львові цей вид спорту занепав і там змагання не проводяться. Лише в Рівному і Червонограді є декілька хлопців, які їздять для свого задоволення.

 - У такому випадку, не виникало бажання стартувати за збірну іншої країни?

   Навіть не може бути і мови стосовно цього. Я люблю свою батьківщину, а ситуація є така, якою вона є. Хоч і повільно, та вона не просувається у доброму напрямку. Намагаюсь про це не думати - у мене є робота і родина - це все, про що я думаю і дбаю.

 - Раніше було краще? Як розпочиналась твоя кар'єра?

   Загалом, краще не було. Мотоциклів не вистачало. На один двигун було троє, а інколи і четверо молодих гонщиків. Було дуже важко. Таких часів, щоб було хоча б десять мотоциклів на п'ятнадцять хлопців, ніколи не було. На щастя, з часом ситуація трошки покращилася, і вже можна було собі дозволити щось трошки більше.

 - Якісь альтернативи були? У Львові був мотокрос?

   Був. Була там відокремлена від спідвею секція. Кожен обирав таку, у якій хотів займатися. Я обрав спідвей. Я не вирішував цього - розподіл проводили наставники. На крос завжди допускали тільки старших, а не таких молодих хлопців, як я. Не було там краще - у наявності був лише один мотоцикл чеської марки CZ і все. Щоб поїздити, потрібно було добряче поштовхатись!

 - Ситуація може змінитись, якщо завершиться війна на сході країни?

   Не можу за це сказати, оскільки потрібно докласти чимало зусиль і багато часу, щоб щось змінилось. Спонсори також потрібні, хоча ця проблема є у багатьох гонщиків з інших країн. Дуже складно все робити самому. Не допомагало навіть те, що в Україні на спідвей приходили багато вболівальників. На все вплинула політична ситуація. 

 - Нічого не залишається, як боротись за особисті перемоги. Поїдеш в кваліфікаціях Гран-Прі і SEC?

   Так, уже підтвердив свою участь у всіх кваліфікаціях, і буду там представляти Україну.

 - Найкращий партнер у парі - це...?

   Звичайно, що Патрик Дудек! Живемо з ним, як брати. Нам вистачає для порозуміння двох слів.

 - Джейсон Дойл вихваляв Марека Цешлака після своїх вдалих результатів у Гран-Прі. Як ти ставишся до нього?

   Це просто неймовірна людина. Він дуже багато всього досягнув з різними командами. У нас панує позитивний клімат, що є основним чинником для успіху. Немає жодної напруги. Мабуть, кожен спортсмен розуміє, про що мова. Таємниць відкривати не буду. Він сам знає, що робить!

 

speedway24.com

 

Олег Кульбаченко

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

vk.com/speedway24

facebook.com/speedway24.at.ua

Переглядів: 1094 | Додав: jktu86 | Теги: спідвей, україна, Андрій Карпов, ПОЛЬША, Екстраліга, Фалубаз Зелена Гура
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
КАЛЕНДАР
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі