Юний рівнянин в сезоні 2017 року дебютував у багатьох нових для себе змаганнях, а також мав можливість поспілкуватись віч-на-віч з самим Грегом Хенкоком. Про це все і не тільки - в ексклюзивному матеріалі для українських вболівальників!
Профайл Марка Левішина
Марко, сезон виявився напруженим - були і хороші виступи, і не зовсім. Як оціниш його у своєму виконанні?
Так, сезон і справді виявився не простим. Дуже старався у всіх змаганнях показати максимальний результат, однак далеко не завжди все вдавалось. Загалом, оцінюю цей рік, як непоганий. Хоча, звичайно, хотілося б кращого. Та все ж, маємо те, що маємо. Головне - не було серйозних травм і вдалося проїхати практично всі гонки, на які був запрошений. Буду уважно вивчати свої помилки, щоб не повторювати їх у майбутньому.
В сезоні-2017 тобі вдавалося показувати кращі результати за межами України. В чому причина?
Ну, тут трішки спірне питання. Дві гонки в Червонограді провів досить непогано, як на мене. Однак в Рівному лише одна гонка пройшла так, як хотілося. Причину у відсутності високих результатів вдома вбачаю у тому, що жага перемог і досягання високих результатів переборює здоровий глузд - емоції сильніші від розуму. Буду робити висновки!
Перемога в Кубку МАСЕК - чи ставив таке завдання на початку сезону?
Ні. Однак після вдалого другого етапу в румунській Браїлі зрозумів - цей кубок буде мій!
По темі:
СЕНСАЦІЙНИЙ ВИСТУП ВІТАЛІЯ ЛИСАКА, МАРКО ЛЕВІШИН - ВОЛОДАР КУБКА МАСЕК-2017! (+Фото, відео)
На першому етапі Speedway Friendship Cup в угорському Дебрецені ти зазнав серйозного падіння. Наскільки воно вплинуло на наступні виступи і результати?
Так, був такий прикрий випадок - під час падіння сильно травмував коліно... Вже через тиждень стартував на другому етапі в Свентохловіце (Польща). На жаль, не зміг показати там добротний результат через сильні болі в нозі. Можливо, потрібно було взяти невеличку паузу, однак бажання перебувати в тонусі і жага до боротьби знову ж таки перемогли... До речі, саме це вплинуло і на мій результат в гонці у Рівному 28 червня, коли здобув лише два пункти...
Ти дебютував і в офіційних міжнародних змаганнях. Однак, і там було падіння, через яке змушений був завершити свої виступи...
Так, мав можливість проявити себе в офіційних міжнародних змаганнях. Однак, уже в першому своєму заїзді зазнав падіння (не без допомоги німця Хартеля). На перезаїзд виїхав уже на резервному мотоциклі, який був набагато слабшим за пошкоджений основний. Як наслідок - не зміг нав'язати боротьбу суперникам при всьому величезному бажанні.
Цей сезон виявився багатим на дебюти для тебе. Одним з таких є чемпіонат світу у класі 250куб.см. Які враження залишились від поїздки в Чехію і від спілкування з Грегом Хенкоком?
Виступ оцінюю, як повністю провальним. Причиною цьому є недостатня кількість тренувань на мотоциклі з об'ємом двигуна 250 куб.см. Було обмаль часу, щоб вивчити всі "таємниці" цього мотоцикла... Ніяк не вдавалося підібрати відповідні налаштування. Від самої ж поїздки враження виключно позитивні - дуже задоволений, що побував у такому славетному місті на історичному стадіоні. Щодо спілкування з Грегом Хенкоком... Він - дуже цікава людина! Дізнався багато нового про нього, а також він розповів про деякі свої "таємниці успіху". |
|
ДЕБЮТ МАРКА ЛЕВІШИНА НА ЧЕМПІОНАТІ СВІТУ У КЛАСІ 250 СМ³
|
У майбутньому сезоні також входить в плани спробувати себе у цьому класі на Чемпіонаті Світу?
Поки-що не задумувався над цим. Час покаже.
Не було варіантів на сезон-2018 зв'язатись з якимось клубом в польській лізі?
Ще влітку цього року підписав угоду з клубом "Шльонськ" зі Свентохловіце, за умовами якої міг виступати в так званих польських "молодіжувках". В мене була можливість підписати з ними повноцінний контракт на два роки. Однак, ніхто не давав гарантій, що клуб справді буде заявлений на сезон 2018 року в Другу Польську Лігу, і не хотілося платити власні кошти за цей період.
Як проводиш міжсезоння?
На даний момент - готую техніку. Окрім цього, налаштовуюся сам - як фізично, так і психологічно.
Вже якісь плани-завдання на наступний сезон ставиш собі?
Плани є завжди, однак таємниць розкривати не буду! Хочу продовжувати займатись своєю улюбленою справою і радувати високими результатами своїх близьких, родину, і всіх українських вболівальників, які за мене вболівають і переживають!
Які змагання будуть пріоритетними - вітчизняні чи міжнародні?
Пріоритетних змагань немає - буду максимально викладатись як на українських треках, так і за кордоном.
Знаю, що є люди, яким ти особливо вдячний за підтримку...
Так, і таких немало! Особливо - це своїм батькам і близьким, які завжди підтримують мене. Величезна подяка Ігорю Марченку і його фірмі "CarBus", а також своєму механіку Владиславу Гусєву. Велику роль в моїх здобутках і результатах відіграли директор ТСОУ - Косинський Микола Йосипович, керівник "КВРС" Сергій Головня, а також всі вболівальники, які палко підтримують під час кожних змагань. Повірте, це для гонщиків - дуже важливо!
Окрім цього, буду дуже вдячний людям, які зголосяться допомогти у приготуванні до наступного сезону. Оскільки для того, щоб гідно представляти нашу державу на міжнародній арені, необхідно мати відповідну техніку, вартість якої є досить високою...
Що хочеш побажати вболівальникам?
В першу чергу - це здоров'я. А також - привітати з наступаючими новорічними і різдвяними святами! До зустрічі у новому сезоні!
Олег Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|