Навіть складно уявити, що погодні умови хотіли позбавити усіх нас з Вами такого видовища, яке подарували вчора в Рибніку учасники заключного, четвертого етапу SEC! Для "закриття" усіх питань в генеральній класифікації довелось провести два додаткових заїзди, а чемпіоном Європи, несподівано для більшості, став датчанин Нікі Педерсен.
Шість очок розділяло Антоніо Ліндбека і Еміля Сайфутдінова перед етапом в Рибніку. На момент старту гонки вони займали першу і десяту сходинку відповідно. А це означало, що реальними претендентами на чемпіонство, при певних розкладах, були аж десять гонщиків! Це був справжній фінал, який ледь не був перенесений через дощову погоду, яка панувала в Рибніку в ніч проти суботи, і змусила організаторів турніру відмінити обов'язкове ранкове тренування. Вже ближче до обіду стало ще більш загрозливо - ливень, який пройшовся над стадіоном, поставив проведення етапу в запланований термін під великий знак запитання. Однак жюрі, витримавши гроссмейстерську паузу, і оцінивши величезний об'єм роботи людей, які намагались врятувати доріжку від "городу", вирішило піти на ризик, і дали "зелене" світло на проведення змагань! Щоправда, перемістивши старт першого заїзду на одну годину, та це вже значення немало!
Добряче підігріті емоціями і очікуванням гонки спортсмени почали "битись" за дорогоцінні пункти уже з перших заїздів, не особливо шкодуючи при цьому ні себе, ні суперників. За це першими поплатились датчанин Андерс Томсен, який в четвертому заїзді "протаранив" Міліка, і Мартін Вацулік у шостому, не втримавши рівновагу мотоцикла, і вдруге зазнавши падіння, після якого відмовився від подальшої участі в боротьбі за нагороди першості. Таким чином, шанс проявити себе практично з початку гонки отримали обидва "резервісти", якими цього вечора були Роберт Хмель і Домінік Кубера.
З кожним заїздом ситуація на верхівці генеральної класифікації змінювалась, а інколи і досить серйозно! Після трьох серій стартів Каспшак, Лагута і Ліндбек мали в своєму активі по 33 пункти, а перед заключною місце в "тріо" замість шведа зайняв Вацлав Мілік! Тим часом до лідерських позицій непомітно, зате інтенсивно, почав підкрадатись датчанин Нікі Педерсен. Штампуючи перемоги в основній серії гонки, він з кожним заїздом ліквідовував свої "-6" за попередні етапи.
Участь у фіналі за підсумками двадцяти заїздів гарантували собі Педерсен і Каспшак - 14 і 13 очок відповідно. В "баражі" Еміль Сайфутдінов і Вацлав Мілік ефектно розібрались з Мадсеном і Лагутою, долучившись до перших двох у боротьбу не лише за нагороди етапу, а й звання чемпіона Європи!
Розклад перед фінальним заїздом всього циклу був наступним - Каспшак і Педерсен мали в своєму активі по 37 пунктів, Мілік - 36, і 35 було в Еміля! Тож на кону цього фіналу стояло абсолютно все! І зірвав основний "куш" найдосвідченіший з цієї четвірки - датчанин, вклавши у цей заїзд всю свою енергію і злість, не позволив суперникам відібрати в нього титул, якого в послужному списку ще не було! Мілік, розібравшись з Каспшаком, кинув поляку виклик на ще одну дуель в боротьбі за те ж друге місце, тільки уже генеральної класифікації. В Еміля сил на фінал не залишилось, і він з претендента на нагороди автоматично перетворився на учасника кваліфікаційних змагань до SEC-2017, якщо, звісно, матиме бажання поборотись за третій титул чемпіона Старого Світу.
Після розбірок у фіналі етапу і отримання нового чемпіона, настав час розігрувати "срібло" першості, і завітні 4-5 місця, які дають право на участь в циклі наступного сезону. Першими на доріжку виїхали Лагута, Мадсені Ліндбек, зайвим з яких виявився саме швед. В боротьбі за срібло Вацлав Мілік втретє за гонку(!) дав "прикурити" Каспшаку, виборовши для себе першу особисту нагороду на міжнародній арені в "дорослому" спідвеї!
ПІДСУМКОВА ГЕНЕРАЛЬНА КЛАСИФІКАЦІЯ
Результати:
1. Нікі Педерсен (Данія) - 17 (3,2,3,3,3,3)
2. Вацлав Мілік (Чехія) - 11 (2,2,1,3,1,2)
3. Кшиштоф Каспшак (Польша) - 14 (3,3,3,2,2,1)
4. Еміль Сайфутдінов (Росія) - 12 (2,2,2,3,3,д)
5. Леон Мадсен (Данія) - 11 (3,1,2,2,3)
6. Григорій Лагута (Росія) - 10 (3,3,в,2,2)
7. Антоніо Ліндбек (Швеція) - 8 (2,д,2,1,3)
8. Пшемислав Павліцькі (Польша) - 7 (1,3,1,2,0)
9-11. Петер Льюнг (Швеція) - 6 (2,3,0,0,1)
9-11. Каспер Ворина (Польша) - 6 (1,2,3,0,0)
9-11. Йонас Кільмакорпі (Швеція) - 6 (0,1,0,3,2)
12. Януш Колоджей (Польша) - 5 (1,0,3,0,1)
13. Анджей Лебедєв (Латвія) - 5 (1,0,2,1,1)
14. Ніколас Коватті (Італія) - 4 (0,1,1,0,2)
15. Роберт Хмель (Польша) - 3 (-,1,1,1,0)
16. Домінік Кубера (Польша) - 1 (-,-,0,1,0)
17. Мартін Вацулік (Словакія) - 0 (п,п,-,-,-)
18. Андерс Томсен (Данія) - 0 (п/в,-,-,-,-)
Заїзди:
1. Каспшак, Сайфутдінов, Павліцькі, Вацулік (п)
2. Педерсен, Ліндбек, Лебедєв, Коватті
3. Лагута, Льюнг, Колоджей, Кільмакорпі
4. Мадсен, Мілік, Ворина, Томсен (п/в)
5. Каспшак, Ворина, Кільмакорпі, Ліндбек (д)
6. Льюнг, Мілік, Коватті, Вацулік (п)
7. Лагута, Сайфутдінов, Хмель, Лебедєв
8. Павліцькі, Педерсен, Мадсен, Колоджей
9. Каспшак, Мадсен, Коватті, Лагута (п/в)
10. Колоджей, Ліндбек, Хмель, Кубера
11. Педерсен, Сайфутдінов, Мілік, Кільмакорпі
12. Ворина, Лебедєв, Павліцькі, Льюнг
13. Мілік, Каспшак, Лебедєв, Колоджей
14. Педерсен, Лагута, Кубера, Ворина
15. Сайфутдінов, Мадсен, Ліндбек, Льюнг
16. Кільмакорпі, Павліцькі, Хмель, Коватті
17. Педерсен, Каспшак, Льюнг, Хмель
18. Мадсен, Кільмакорпі, Лебедєв, кубера
19. Сайфутдінов, Коватті, Колоджей, Ворина
20. Ліндбек, Лагута, Мілік, Павліцькі
"Бараж":
21. Сайфутдінов, Мілік, Мадсен, Лагута
"Фінал":
22. Педерсен, Мілік, Каспшак, Сайфутдінов (д)
Додатковий заїзд за 4-6 місця в генеральній класифікації:
23. Лагута, Мадсен, Ліндбек
Додатковий заїзд за 2-е місце в генеральній класифікації:
24. Мілік, Каспшак
О.Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|