Команди-учасниці Speedway Best Pairs Cup продовжують формувати склади на цьогорічний розиграш. Уже відкриті практично всі "карти", а вболівальники і експерти ніяк не можуть визначитись з фаворитами турніру. Це означає лише одне - офіційний старт гаревого сезону обіцяє стати дуже спекотним!
NICE Racing (3 місце в сезоні 2016 року) - Артем Лагута, Антоніо Ліндбек, Кшиштоф Каспшак, Адріан Медзинські. Менеджер - Адам Кружинські.
Команда "NICE" залишилась без свого яскравовираженого лідера - Григорія Лагути. В зв'язку з цим перед Кружинським стоїть непросте завдання з вибором гонщиків, оскільки уся четвірка перебуває дуже близько до рівня "ТОП". Самі поляки вважають ці приємні "клопоти" своєю перевагою. Якою саме? Войцех Янковські, керівник команди:
- "Ми збудували дуже сильний і цікавий склад. Приємно, що цього року у ньому будуть не лише легіонери, але й польські гонщики, на яких ми покладаємо чималі сподівання. Адріан Медзинські досконало знає торуньську "МотоАрену", тоді як бронзова нагорода Каспшака на минулорічному SEC додала йому ще більшої впевненості після невдалого сезону 2015 року. До того ж, Антоніо Ліндбек є рекордсменом треку в Гнєзно, а знання тамтешньої доріжки є надзвичайно важливим фактором для успішного виступу саме там. Артем Лагута дуже хоче повернутись до Гран-Прі, тому у цьому сезоні готовий викладатись на 120% у кожній гонці, що також повинно нам допомогти. Будемо прагнути покращити наш результат у минулому сезоні, хоча і розуміємо, що суперниками у нас будуть елітні спортсмени сучасності".
Monster Energy Team (4 місце в сезоні 2016 року) - Грег Хенкок, Кріс Холдер, Павел Пшедпельські. Менеджер - Джо Парсонс.
"Монстри" дещо розчарували своїх прихильників у минулорічному розиграші. Від них очікували як мінімум потрапляння до призової трійки за підсумками трьох етапів. Тим більше, після виграної "інавгурації" в Торуні... Та два наступні провальні етапи в Ландсхуті і Оструві пустили "коту під хвіст" всі їхні старання на "МотоАрені", залишивши їх з "дерев'яною нагородою" в острувському додатковому заїзді.
Керівництво команди не стало приймати якихось кардинальних змін. Джо Парсонс:
- "Нашим завданням на цей сезон було утримання складу, а також продовження того, що розпочали у минулому році. Лідером знову буде Грег, а допомагатиме йому Кріс. Резервним стане Паша Пшедпельські, на якого ми також покладаємо чималі сподівання. Вірю, що в цьому році нам вдасться добитись більшого і показати магічний результат, хоча в мотоциклетному спорті загадувати наперід нічого не варто".
EKO-DIR Speedway Team (дебютант турніру) - Мацей Яновські, Максим Драбік, Вацлав Мілік, Шимон Вожняк. Менеджер - Рафал Добруцькі.
Вроцлавців, які захищатимуть кольори спонсора свого конкурента по Екстралізі (по цьому питанню вийде спеціальний матеріал), уже називають "чорною конячкою" розиграшу, пригадуючи їхні приголомшені результати в останні два сезони в Польші. Наймолодший "зеспол" цілком здатен на творіння сенсацій, чого і очікують від них не лише організатори, але й численні фанати, яких за ті ж останні два роки стало значно більше, при чому не в Польші єдиній. Рафал Добруцькі:
- "SBPC - специфічний турнір, у якому склади команд визначають спонсори. Звідси і рівні шанси усіх на перемогу, оскільки виступатимуть тут виключно гонщики з еліти світового спідвею. А той факт, що хлопці знають один одного, як "лисі коні", лише додасть видовищності змаганням. Цикл SBPC - командний турнір, і враховуватись будуть результати кожного учасника. Та капітаном у кожній команді буде один гонщик - у нас ним повинен стати Мачек Яновські. У нас мета одна - поборотись за перемогу".
Новостворений EKO-DIR Speedway Team замінить в циклі срібних призерів минулого сезону - команду eport2000.pl.
Нагадаємо, раніше про свої склади оголосили ще три команди.
Календар турніру - Т У Т.
Олег Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|