Світова спідвейна спільнота проти введення ліміту на виступи у лігах для гонщиків. Чим зможе ФІМ і Кастагна вплинути на керівництво PGE Екстраліги?
За кулісами драматичного падіння Джейсона Дойла і «примірок» чемпіонського титулу Грегом Хенкоком під час етапу Гран-Прі у Торуні, велися розмови на тему майбутнього спідвейних ліг країн Європи. Менш бюджетні ліги сусідніх країн з Польщею, такі як Чехія, Данія, Німмеччина, Швеція і Великобританія бояться, що провідні гонщики світу не будуть більше виступати в їхніх національних чемпіонатах. Це стане наслідком дозволу гонщикам виступати лише в одній лізі поза PGE Екстралігою.
Дану ситуацію редактор газети «Спідвейна Зірка» Філіп Рісінг прокоментував так:
- Польща в черговий раз грає мускулами, рахуючи себе рушійною силою у світі спідвею, що у багатьох відношення і правда. Але як себе будуть почувати датські гонщики, які будуть їздити у Польщі і Швеції, і тим самим бойкотуватимуть свою країну?
Адвокатом більш слабких спідвейних країн буде голова ФІМ Італії - Армандо Кастагна. Просування спідвею в нові країни відмічено цьогорічним провалом «Спідвейної Ліги Чемпіонів» і одноразовою гонкою Особистого чемпіонату світу серед юніорів у Аргентині. Тепер він повинен спробувати шляхом переговорів, принаймні, зберегти існування найбідніших європейських ліг.
Однак, його дії не є високими. З точку зору економії, ініціатива PGE Екстраліги може принести вигоду країнам, у яких фінансове становище у спідвеї важче, ніж у Польші. Після того, як гонщики попадуть під обмеження, у складах команд буде місце для гонщиків не лише класом нижче, але й з меншими фінансовими запитами. Це дозволить знизити ціни на білети, що залучить нових вболівальників. Як показує практика, навіть повернення у склад «зірки» (приклад цьогорічної британської Елітліги) не залучає так нових вболівальників, як зниження цін на білети.
przegladsportowy.pl
Андрій Мартинюк
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|