"Мільйонний пул" на Гран-Прі-2017... Аргентина буде представлена в чемпіонаті світу... Олександр Лятосинський судитиме у Вроцлаві... Друг Томаша Голлоба радить завершувати кар'єру... Потужний титульний спонсор в Ополе... і ще багато цікавого - далі.
Стали відомими розмір призових на етапах світової серії Гран-Прі 2017 року. Загальний "пул" складатиме 1014000 $США (84500 у.о. на етап). Розподіл "призових":
Місце |
$ |
1. |
12000 |
2. |
8800 |
3. |
7200 |
4. |
6200 |
5. |
5200 |
6. |
5200 |
7. |
4600 |
8. |
4600 |
9. |
3850 |
10. |
3700 |
11. |
3650 |
12. |
3600 |
13. |
3550 |
14. |
3500 |
15. |
3450 |
16. |
3400 |
17. |
1000 |
18. |
1000 |
Загальна сума: |
84500 |
В Командному Кубку Світу все значно скромніше:
Місце |
$ |
1. |
25000 |
2. |
20000 |
3. |
18000 |
4. |
16000 |
5. |
14000 |
6. |
12000 |
7. |
10000 |
8. |
8500 |
9. |
8500 |
Загальна сума: |
132000 |
****************************************************************************************
Незважаючи на вдалий виступ в Особистому чемпіонаті Австралії, Джастін Седжмен все ще залишається без клубу в Європі. Після провальних виступів за "Фалубаз" у минулому сезоні (лише одне очко в шести заїздах), австралійця, здається, надовго занесли в "далекий резерв" менеджери команд. Сам гонщик сподівається, що найближчим часом ситуація зміниться, і йому надійде все ж пропозиція від одного з британських клубів. Джастін Седжмен:
- "Не хочу більше пхатись до Екстраліги. Моя мета - знайти клуб в Польській Лізі Спідвею. Впевнений, що там зможу стати основним гонщиком команди, а уже через декілька сезонів можна було б знову подумати про Екстру. З моменту мого приїзду до Австралії весь час тренуюсь в залах і на доріжці. Я готовий до повернення в Європу. Сезон з кожним днем наближається, і все більше очікую на телефонний дзвінок. Вірю, що моя ситауція проясниться найближчим часом. А поки-що я змушений набратись терпіння і очікувати".
****************************************************************************************
Аргентинська федерація FEBOM надіслала в FIM заявку на участь Кристіана Зубіллаги в кваліфікації Особистого чемпіонату світу серед юніорів, яка відбудеться 19 травня в чеському Пардубіце. У Відкритому чемпіонаті Аргентини, який нещодавно завершився, гонщик виборов 40 очок і зайняв 11 місце в підсумковій класифікації турніру. В самій Аргентині жодних сподівань на вихід до наступної стадії турніру не мають, однак уже сам факт участі Зубіллаги у турнірі під егідою FIM вважають успіхом і одним з перших кроків до ще більшої популяризації спідвею у себе на Батьківщині.
****************************************************************************************
FIM оприлюднила список з 16-ти арбітрів, які будуть судити змагання в 2017 році. Найбільше представництво мають наші сусіди з Польші - 4. Знайшлось місце тут і нашому Олександру Лятосинському, який уже відсудив не один етап серії Гран-Прі з мотоперегонів на льоду.
Повний список:
1. Крейг Акройд (Великобританія)
2. Кріс Дурніо (Великобританія)
3. Крістіна Тьорнбул (Великобританія)
4. Войцех Гродскі (Польша)
5. Марек Воячек (Польша)
6. Пьотр Ліс (Польша)
7. Артур Кусмєрж (Польша)
8. Павел Кубер (Чехія)
9. Павел Вана (Чехія)
10. Олександр Лятосинський (Україна)
11. Крістіан Фрошауер (Німеччина)
12. Джузеппе Гранді (Італія)
13. Сюзанна Хуттінгер (Австрія)
14. Міка Лаукканен (Фінляндія)
15. Крістел Гарделл (Швеція)
16. Єспер Стеєнтофт (Данія)
****************************************************************************************
Спідвей вперше в історії буде представлений на всесвітніх іграх з неолімпійських видів спорту, які відбудуться цього року у Вроцлаві. Разом з цим, до історії увійде і Олександр Лятосинський, якому доручено судити фінальну гонку турніру.
****************************************************************************************
В Тарнуві з нетерпінням очікують початку нового сезону. Місцева "Унія" вперше за останні вісім років буде стартувати в нижчому дивізіоні польського спідвею. Вболівальники і спонсори сподіваються на швидке повернення до класу найсильніших, збудувавши для цього потужну, на думку тренерського штабу, команду. Лідером повинен стати датчанин Кеннет Бьєрре, а допомагати "витягувати з кризи" клуб повинні його співвітчизник Міккель Міккельсен, швед Петер Льюнг і поляки - Артур Чая, Якуб Ямруг і Артур Мрочка.
Цього року в Тарнуві заплановані масові заходи з нагоди святкування 60-річчя з моменту заснування спідвейного клубу "Унія Тарнув". Першим подарунком до дня народження стала підписана нова угода з компанією "Grupa Azoty", що автоматично зробило "Ластівок" одним з найбагатшим і найстабільнішим клубом Польської Ліги Спідвею. За останньою інформацією, контракт підписаний на три роки, а одним з основних пунктів є повернення команди до Екстраліги. У випадку невиконання "Унією" цього завдання, умови договору про співпрацю можуть бути змінені або ж розірвані в односторонньому порядку.
****************************************************************************************
Багато розмов у спідвейній Польші точиться стосовно нового титульного спонсора "Колеяжа" з Ополе. Фірма "Stal-Met Nieczaj sp. z o.o" взяла на себе відповідальність за подальший розвиток спідвею у краї. Окрім них свою матеріальну підтримку запропонували також ще дві фірми - "Petrol" і "Регіональні Перевезення", що додало оптимізму як місцевим вболівальникам, так і керівництву клубу. Гжегож Савіцкі, президент "Колеяжа":
- "Підписання умов про співпрацю з вищеперерахованими фірмами разом з можливим приходом до нашого клубу Пьотра Жито може означати, що з'являється надія на відродження славних спідвейних традицій Ополе. Поки-що жодних завдань на сезон конкретних не ставили, та я вважаю, що тепер вони будуть значно вищими і спрямовані на підвищення у класі в недалекому майбутньому".
Свій перший спаринг "Колеяж" повинен провести проти шведської "Гріпарни" 26 березня.
****************************************************************************************
Давній друг Томаша Голлоба і автор книги "Голлоб - чемпіон світу. Історія правдива" Гжегож Шлак вважає сам, і намагається переконати "Худого", що його час у спідвеї вийшов. На думку бізнесмена з Бидгощі, Голлобу уже немає чого і кому доказувати у цьому виді спорту, оскільки за свою кар'єру він виграв усі можливі найпочесніші титули, окрім одного - він жодного разу так і не став чемпіоном Європи. На думку Шлака, у спідвеї Томаш уже нічого не доб'ється:
- "Постійно йому про це наголошую. Томаш - ікона світового спідвею. Якщо порахувати усі його титули, ми отримаємо сім звань чемпіона світу і тридцять - чемпіона Польші. З такими показниками уже давно можна спокійно почивати на лаврах. Не пасує йому завершувати кар'єру у боротьбі на доріжці з юніорами. Він повинен зосередитись на чомусь іншому. При цьому, мова йде про інші дисципліни мотоциклетного спорту, де він ще може поборотись за нагороди навіть на міжнародній арені. Про які саме, говорити не буду, поки сам Томаш не вважатиме за потрібне поділитись цією інформацією. Можу сказати точно одне - якщо він таки наважиться залишити спідвей, і сконцентруватись на іншому виді мотоциклетного спорту, моя фінансова підтримка для нього забезпечена".
За інформацією колег з польських ЗМІ, мова йде про участь Голлоба в рейді "Париж-Дакар", про що сам гонщик неодноразово заявляв.
****************************************************************************************
Після проведених семи сезонів в Гожуві, 15-разовий чемпіон Словенії Матей Загар вирішив несподівано для багатьох змінити клубну прописку в Польші. Як виявилось, до переходу в Ченстохову його підштовхнули фінансові непорозуміння з керманичами "сталеварів". Матей Загар:
- "Уже по ходу минулого сезону президент "Сталі" Мацей Змора вирішив "реформувати" деякі пункти з контрактів гонщиків. Для мене це неприпустимо, оскільки угоди складались перед стартом першості, і їх необхідно виконувати. Чомусь всі мовчали про це в команді, а я не зміг. Просто хотів відстояти те, що по праву належить мені. Мене відсторонили від одного матчу, та я повернувся до складу команди і добросовісно допрацював сезон, допомігши здобути чемпіонський титул "Сталі". Та залишатись у цій команді вже сенсу не бачив. Я знаю собі ціну, і ніколи її не завишую".
Словенець сезон 2017 року проведе в Ченстохові, де йому відведена роль лідера команди. На думку Загара, "Влукняжу" буде дуже важко, однак завдання стоїть одне - поборотись за плей-офф. Загар:
- "Те, що багато експертів і вболівальників записують нас до аутсайдерів... Кожна людина має право на свою думку. Я вважаю, що у нас команда досить потужна, і ми налаштовуємось не на боротьбу "за виживання", а на плей-офф. В жодному з матчів не поїдемо в півсили, а з такими фанатами, які є тут, гріх не спробувати стрибнути і "вище голови".
****************************************************************************************
Ярослав Хампель продовжує розвіювати міфи про те, що ніяк не може відновитись після травми. Пройшовши з Мареком Цешлаком уже два "втягувальні" збори, Ярек відправився до Іспанії, де активно наярює круги на мотокросовому мотоциклі. Гонщик перебуває у чудовому настрої і фізично готовий на 100% до нового сезону.
****************************************************************************************
Надзвичайно потужний склад учасників підібрався на традиційний Меморіал Едварда Янцажа, який відбудеться 9 квітня в Гожуві. Для більшості гонщиків цей турнір стане головним "екзаменом" перед стартом Екстраліги і циклу Гран-Прі. Дехто з них до цього часу уже проведе свої матчі в британських лігах, або за своїх спонсорів на першому етапі Speedway Best Pairs Cup, та головною метою усіх без перебільшення стане вивчення нової поверхності полотна доріжки в Гожуві, яке було замінене взимку.
Остаточний склад учасників ще не сформовано - вакантними і непідтвердженими є декілька місць. Відомо, що турнір відбудеться за схемою Гран-Прі - після основних 20 заїздів відбудуться два півфінали і фінал, а закриє гонку меморіальний заїзд.
Учасники:
Бартош Змарзлік (Польша)
Мартін Вацулік (Словаччина)
Нільс Крістіан Іверсен (Данія)
Кшиштоф Каспшак (Польша)
Пшемислав Павліцькі (Польша)
Еміль Сайфутдінов (Росія)
Нікі Педерсен (Данія)
Пьотр Протасевич (Польша)
Ярослав Хампель (Польша)
Андреас Йонссон (Швеція)
Патрик Дудек (Польша)
Пьотр Павліцькі (Польша)
Олег Кульбаченко
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:
vk.com/speedway24
facebook.com/speedway24.at.ua
|