SPEEDWAY24
П`ятниця, 29.03.2024, 03:43
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Січень » 21 » ВЛАДИСЛАВ ГУСЄВ: "ГОЛОВНЕ - МАРКО НАВЧИВСЯ ДУМАТИ НА ДОРІЖЦІ"
15:59
ВЛАДИСЛАВ ГУСЄВ: "ГОЛОВНЕ - МАРКО НАВЧИВСЯ ДУМАТИ НА ДОРІЖЦІ"

   Владислав Гусєв пожертвував власною кар'єрою гонщика заради допомоги колегам у підготовці техніки до змагань. Про те, як розпочиналось все у цьому напрямку, а також про багато інших нюансів - в ексклюзивному інтерв'ю для українських вболівальників.

   Як і коли розпочав свою кар'єру механіка?

- Пам'ятаю свою першу гонку - тоді допомагав відразу двом хлопцям. Щоправда, виконував зовсім інші функції, ніж тепер. Дізнався про те, що буду допомагати безпосередньо в день гонки – так само, як і самі спортсмени про свою участь в ній. Емоцій було дуже багато - можна сказати, готував себе до того, що колись стану механіком. Уже наступного дня була гонка в Червонограді, на яку поїхали тим самим складом. З цього часу зрозумів, що у цій ролі в спідвеї буду корисніший.

   Як виник варіант співпраці з Марком Левішиним?

- Як тільки познайомилися, відразу стали друзями. Ми мали спільні погляди на спідвей, обоє були амбіційними. Завжди підтримував Марка, як тільки він почав попадати у склад на гонки, охоче намагався допомогти чим міг.
Одного вечора зателефонував мені Марко і запропонував допомогу з візою, щоб надалі їздити на виїзні змагання разом. Я погодився без жодних сумнівів! Захоплення спідвеєм об’єднало нас та ще більше зміцнило нашу дружбу.

   Хто повинен бути головним в команді - гонщик, чи все ж таки механік?

- Головного тут немає, та й бути не може! Головне - це командна робота і командний дух. В співпраці гонщика з механіком повинна бути повага і взаєморозуміння. Зі сторони завжди краще видно помилки, тоді як гонщик відчуває мотоцикл і що йому не вистачає на доріжці.

   Як оціниш сезон-2017 у виконанні Марка?

- Розпочали сезон досить добре - чудовою гонкою в Червонограді (13.05), в якій дефект в одному з заїздів завадив потрапити на п’єдестал. До речі, на пробі доріжки, в дуже кумедній ситуації, Марко зламав мізинець на лівій руці, однак це не завадило йому набрати 11 пунктів.

   Після цього швидко зняли гіпс і поїхали на перший етап SpeedwayFriendship Cup в угорський Дебрецен. Там під час другого дня змагань Марко зазнав дуже серйозного падіння.Воно суттєво вибило нас з колії, через що довго не вдавалось показувати добротні результати. Уже тепер, аналізуючи цю ситуацію, розумію - потрібно було пропустити 2-3 змагання для повноцінного відновлення, про що нам багато людей говорили. Але куди там – молоді, гарячі…

   

СЕНСАЦІЙНИЙ ВИСТУП ВІТАЛІЯ ЛИСАКА, МАРКО ЛЕВІШИН - ВОЛОДАР КУБКА МАСЕК-2017!

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/18834452_257281221405493_2117138861_n.jpg?oh=a56c7709861fad56979b1dd72d87a07f&oe=5A66F357

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/27045094_346435552490059_1223983102_n.png?oh=c7dac8362ed1667e44e55e2b83de291b&oe=5A66AD80

   Кінцівка ж сезону виявилась чудовою - виграли в Румунії етап Кубка МАСЕК. І нехай там не було дуже серйозних суперників, проте для нас це була дебютна перемога на міжнародній арені.

   Ставилось завдання перемогти в Кубку МАСЕК до старту турніру?

- Ніколи не ставимо таких завдань наперед. Коли позаду були уже проведені два вдалих етапи, зрозуміли, що цей титул віддавати не можна! Відповідально і спокійно готувалися до кожної наступної гонки.

   В результатах Марка не вистачає стабільності. Особливо - під час змагань на українських треках. Як вважаєш, в чому причина?

- Я вважаю, більше як 50 відсотків результату знаходиться в нас в голові. В Рівному всі бачать перспективу Марка, і всі хочуть чимось допомогти. Він все пропускає через себе, накручує себе… Розуміє, що від нього очікують результату, і це йде не на нашу користь. В гонках на виїзді ми спокійно, в хорошому настрої та гуморі, підходимо до змагань, і просто їдемо так, як вміємо це робити. Як видно з результатів, це нам вдається непогано!

   Був у минулому сезоні ще один дебют - на Чемпіонаті Світу з об'ємом двигуна 250 куб.см. Що завадило показати кращий результат?

- Перед поїздкою нас сильно зарядили морально - ми їхали туди впевнено. Довго і ретельно готувалися до цих змагань, але трошки запізно почалася підготовка до цього чемпіонату. Ми начебто і виконали весь план з підготовки, однак цього виявилось замало. Всі люди, хто був причетним до цієї події, відпрацювали на максимумі. Важко сказати, в чому саме причина такого результату. Швидше за все, брак досвіду в виступах у такому форматі, можливо - десь техніки не вистачило, а також фортуна нам не посміхнулася.

НАШІ   ПАРТНЕРИ:

 

МАРКО ЛЕВІШИН: "ДІЗНАВСЯ БАГАТО НОВОГО ВІД ГРЕГА ХЕНКОКА - ЦІКАВА ЛЮДИНА!"

   Проте вдалося познайомитися і поспілкуватись з найвидатнішим гонщиком сучасності Грегом Хенкоком...

- Так, це було дуже приємно і незабутньо! Ще вчора ти дивуєшся його неперевершеною їздою на всіх доріжках світу, а тут вже є змога потиснути йому руку, і навіть послухати цікаві секрети його їзди, які він охоче розказував молодому поколінню.

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/26996524_346247065842241_477049066_n.png?oh=67b66815f8d1ea5fc9a31505e4d08636&oe=5A66C6CB

   Яку гонку можеш виділити, як найкращу в Марка Левішина в сезоні-2017, а про яку краще не згадувати?

- Безумовно, це МАСЕК в Браїлі! Тоді були найяскравіші емоції, і все пішло, як по маслу. Хоча і розпочали гонку з ”двійки”, проте швидко і чітко підібрали налаштування. Ця гонка доводить мою теорію про те, що все в нашій голові, оскільки туди ми їхали перший раз в нашому дружньому колективі, і всі були на позитиві весь час. Щодо найгіршої гонки, потрібно відзначити майже всі гонки в Рівному, ну і Чемпіонат Світу на 250-кубових мотоциклах. Одне можу пообіцяти вболівальникам - в наступному сезоні гірших гонок буде значно менше!

   Розкажи трошки про саму роботу механіка в день змагань? Думаю, вболівальникам це буде цікаво!

- В день змагань можна лише перевірити по декілька раз, чи все надійно тримається, оскільки вся робота і підготовка мотоцикла ведеться за декілька днів. В день гонки підтримуємо позитивну спокійну атмосферу, проходимо декілька кіл пішки по доріжці, радимося, обговорюємо деякі технічні моменти.
Найцікавіше розпочинається під час гонки, якщо щось йде не по нашому сценарію - швиденько змінюємо налаштування. Дуже сильно б’ють по моралі падіння - вони виводять з психологічної рівноваги. Для механіка це не така проблема, а ось гонщику потрібно вміти заспокоїти нерви перед наступним виїздом на доріжку, бути завжди з холодною головою.

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/26940586_1816282925339036_1998301423_n.jpg?oh=b83d870fb124208e2fb42ce519d8b992&oe=5A66CF36

   Люди на трибунах бачать лише результат роботи, яку проводять десятки людей, щоб все було на найвищому рівні. Мені пощастило побачити “жужель” з трьох сторін. Бути гонщиком не найважче! Але потрібно збиратися на всі 110 відсотків, щоб якісно виконувати свою роботу, відчувати мотоцикл, вдало виходити з під стрічки і обдумано долати дистанцію. Тренери і механіки несуть відповідальність за якість та продуктивність тренувань. Вони повинні вдало підібрати налаштування для кожного гонщика індивідуально, оскільки в них різна манера проходження доріжки і посадка на мотоциклі. Так і підбираються налаштування до доріжки, яка, до того ж, по ходу кожної гонки змінюється. І це теж завжди потрібно враховувати, щоб вносити корективи в налаштуваннях.

   Але, це все не допоможе, якщо не відчуваєш підтримки з трибун. Вона заряджає на боротьбу і допомагає в будь-яких ситуаціях. В Україні найкращі вболівальники – так, як підтримують спортсменів у нас, я не зустрічав ніде в Європі.

   Робота механіка - це не лише технічна частина... Буває, що і гонщику потрібно "виписати", якщо десь недопрацював. Як Марко відноситься до такої критики?

- Марку досить просто вказати на помилки, і він обдумає ці слова обов'язково. Відверто кажучи, не було такого, що треба було "виписувати". Буває, приїжджає з проби доріжки, я говорю, які помилки були допущені. Разом шукаємо спільний висновок, ще раз пройдемося по доріжці, можливо щось по-комбінуємо в налаштуваннях, все проговоримо. Зазвичай, помилки після цього не повторюються. В останньому сезоні він значно додав у тому плані, що раніше просто відкрив газ і поїхав… Тепер же він думає на доріжці, хоча під час заїздів це насправді дуже складно. Одна справа - стояти і філософствувати зі сторони, і зовсім інша – коли три супротивника стоять біля стрічки, і потрібно нав'язувати їм боротьбу з перших метрів дистанції.    

ЮРІЙ КОБРІН: "ДЛЯ УСПІХУ МАЄ БУТИ КОМАНДНА РОБОТА ГОНЩИКА І МЕХАНІКА"

   Уже обговорювали з Марком плани на 2018 рік?

-  Завжди щось обговорюємо. Наразі  готуємо техніку, плануємо тренування, щоб підійти до Чемпіонату Європи серед юніорів у найкращих кондиціях. Загалом, будемо старатись виступати у всіх змаганнях, на які нас запросять.

   Планується якась особлива підготовка до Півфіналу Чемпіонату Європи серед юніорів?

-  Завжди готуємося відповідально до кожного змагання. На даний момент оновлюємо запчастини та маємо в своєму розпорядженні один мотоцикл. Будемо готувати його на всі 100 відсотків - хочемо провести як можна більше тренувань, щоб був якийсь накат, який дозволить більш впевнено почуватись на доріжці безпосередньо під час змагань.

   Які змагання будуть пріоритетними для вас – національні чи міжнародні?

-  Національні змагання завжди хочеться проїхати всі, тому що ти їдеш для своїх вболівальників, а на міжнародній арені відкриваються перспективи кар'єрного розвитку після вдалих гонок. В цьому сезоні ми повинні припинити невдалі виступи в Рівному - це буде одне з головних завдань на сезон.

   В такому випадку від імені всіх українських вболівальників хочеться побажати вам, щоб усе задумане збулось! А підтримкою у всіх змаганнях ви будете забезпечені!

-  Дуже вдячний усім, хто завжди нас підтримує навіть після невдалих результатів та вірить в наш успіх. Можу запевнити, що ми виправдаємо ваші сподівання! Користуючись нагодою, хотів би висловити слова подяки батькам, як моїм так і Марковим, які завжди нас підтримують і переживають за нас. Дякую людям, які допомагають нам морально і фінансово як під час гонок,так і поза ними - без вас ми б не досягли тих результатів, які маємо!

Speedway24.at.ua

 

Переглядів: 998 | Додав: jktu86 | Теги: Марко Левішін, Владислав Гусєв
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
КАЛЕНДАР
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Ваша Реклама
ПАРТНЕР
Друзі
Друзі